Zsitva Eszter – Az Ön marketingese

Martketingre szükség van! Önnek is szüksége van!

A kérdés, hogy mekkora mértékben.

Olyan vállalkozások marketing tevékenységét végzem, akiknek nincs szüksége marketing osztályra, saját marketingesre, hanem olyan szakemberre, aki heti szinten foglalkozik a vállalat kommunikációjával, elkészíti a weboldalát, szórólapját, hírlevelet küld, és aktív a Facebookon. Személyre szabott marketing programot készítek minden vállalkozásnak a saját büdzséhez mérten. Célom, hogy az Ön vállakozását a sajátomnak érezve megismertessem a célközönséggel! Közel 8 éve a marketing szakmában dolgozom, a legkülönbözőbb területeken kamatoztathattam tudásomat:

Autóipar:

A Toyota Sakura, Citroen Wendom, Lexus Pest marketingeseként megismertem az iparág minden apró részletét, és a célcsoportok szegmentációját. Több kisebb gépkocsi alkatrész kereskedő marketing tevékenységét végeztem Social media és AdWords kampányát készítettem, köztük webáruházat működtettem. Részt vettem egy Suzuki alkatrész kereskedés termékbővítésében: Deawoo Chevrolet

Egészségügy:

Első vezetői pozíciómat a Geers Hallókészülék Kft-nél töltöttem be. Az orvosi segédeszközzel foglalkozó európai hálozat magyarországi marketing koordinátoraként, megtanutam, hogyan kell eladni valamit amit senki nem akar megvenni... Megismertem, a különbséget a kommunikáció tekintetében a luxuscikket vásárló Lexus tulajonos üzletember és az 50 év feletti nyugdíjjas között. A kommunikáció a marketing eszköz teljesen más, de ettől szép a marketing szakma!.

Építőipar:

A Fész Zrt. Marketing managereként weboldalt építettem, kórházak, iskolák, sportcsarnokok rendezvényeit szerveztem az alapkő letételtől az átadó ünnepségig. A győri Audi Aréna átadóján szinte megtelt az 5000 férőhelyes csarnok. Azonban a legnagyobb kihívás a számokkal, méretekkel, egyenes falakkal kalkuláló építőmérnökökkel és tervezőkkel megértetni azt, hogy mit jelent egy ötlet, mit jelent valami, ami színes és eltérő. Elértem, hogy az felsővezetéstől, a fizikai állományon át minden kolléga megértse és aktívan részt vegyen a cég marketing stratégiájának megvalósításában.

Szállodaipar – turizmus

Jelenleg egy 5 csillagos szálloda, az Aquincum Hotel Budapest PR igazgatója vagyok. Egyaránt gyakorlom egy Szépségszalon, Spa, egy Étterem és egy Bár marketing kommunikációját, amellett, hogy napról napra foglalkozom az üzleti és egyéni vendégek becsalogatásával a Szállodába. Tudásommal ás tapasztalatommal sikereket érek el kis és nagyvállalatok marketing tevékenységével egyaránt!